tjeeeeeenare!

Nu är det dags o skriva nåt!:D
Har sovit över med, Fanny, Jenny, Issa, Henke, Adde Vincent och Hugo, vi grilla maaarshe i bastusjön först och gick sedan till Hugo o kolla på The Ring 2.
den var super duper läskig! (hugo pirra på sej)
vi var uppe hela natten (vissa av oss, iaf) och åt egna pannkakor klockan 9.
sen gick vi till bastusjön (igen) och såfta;)
vincent somna (igen) och de gjorde issa o jenny också.., (billie va me också)
efteråt gick vi tillbaks o kolla på American Pie: Naked Mile.
Hugo sov hela filmen och det gjorde Vincent och lite Fanny också, sen kolla vi lite på Hurt Locker (eller var den heter) men vi gick hem till oss själva efter typ halva filmen.
jag snackade på Skype me Adde, Vincent och Ville när jag kom hem och sa efter några typ 15min att jag skulle gå o göra en sak (jag hållde på att somna i tangentbordet) och gick då o la mej i sängen, men då somna jag -.-'
jag vaknade och gick ner i köket för att kolla klockan men då stog den på 9.
så jag kolla va alla gjorde och då hade vi visst gäster som hade kommit och jag trodde att vi skulle käka en riktigt tidig lunch men kom sen på att det var middag och att den va 21:00 ;O
// gb - det här va de sista "längsta" inlägget jag nånsin kommer göra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0